Založ si blog

Aj nám ukradli pôdu

Pred pár dňami v jednej televízii bol uverejnený príspevok o ukradnutí pôdy za pomoci Katastrálneho úradu v Michalovciach. Aj ja mám skúsenosť s ukradnutím pôdy v Michalovskom okrese, aj keď nie za pomoci katastra, ale iných úradníkov.

Uvediem túto skúsenosť pre výstrahu, že aj takto vedia pripraviť ľudí o majetok

Požiadal ma jeden môj príbuzný ktorý žije v Čechách o pomoc pri hľadaní jeho dedičstva po otcovi, ktorý pochádzal zo Slovenska, konkrétne z michalovského okresu. Jeho otec bol mojim bratrancom a po 2. sv. vojne odišiel do Čiech a ostal tam natrvalo. natrvalo. Na Slovensku mu ostala nejaká pôda, ktorú zdedil alebo dostal parceláciou. O tomto mojom tvrdení svedčí aj fakt, že v pozostalostiach po otcovi som našiel nepodpísanú (už pripravenú na podpis) prihlášku do JRD, ktorú otec nepodpísal a na nej rukou úradníka je napísané, že z výmery, ktorú obhospodaroval otec 2 hektáre patria môjmu bratrancovi. Pozdejšie som aj našiel listy vlastníctva a uložil do počítača, ktorý sa mi však pokazil a nezálohované veci mi natrvalo zmizli. Ostal mi iba jeden LV, na ktorom sme boli spolu s bratrancom spoluvlastníkmi po otcovi my, jeho deti.. Keď som našiel na katastri tento LV, s úžasom som zisti, že parcela, ktorá patrila bratrancovi je prepísaná na nám neznámu osobu úplne z iného katastrálneho územia michalovského okresu. Dôvodom zápisu bolo dedičné konanie a k zápisu  bola predložená notárska zápisnica.

Trvalo takmer rok, kým sa mi podarilo získaš parcelu pre  synovca späť. Aby som to skrátil, prácne som prišiel k poznaniu, že notárovi boli predložené doklady, ktoré dokazovali iba zhodu mena a priezviska a on neskúmal ďalšie dokumenty. Potvrdil mi to sám, s poznámkou, že doklady a tvrdenie „dedičov“ sa mu zdalo normálne.  Našiel som však dôkazy v pozemkovej knihe, ktoré ukázali, že išlo o podvod a krádež parcely. Na vine bol jednoznačne notár, ktorý k tomuto podvodu pomohol a úradne ho „požehnal“. Zákon chráni takéto konanie prokurátora. a to je pre podvodníkov rybník. Podal som aj trestné oznámenie a z odpovede po vyšetrovaní vysvitlo, že nejde o trestný či, lebo hodnota parcely v tejto lokalite je tak nízka, že nedosahuje hodnotu naplnenia skutku trestného činu. Hrôza !!! Ktosi ukradol pár žemli a dostal tvrdú basu. Krádež takmer pol hektára pôdy nie je ani trestným činom ! Nebyť toho, že nový „vlastník“ pochopil, že pravda je na našej strane a parcelu vrátil, boli by sme sa na našich tzv. súdoch ťahali ešte asi dlho. Tie ďalšie parcely, ktoré kedysi patrili bratrancovi som nechal prelustrovať na katastri, ale už sa nenašli.. Jeden a pol hektára majetku môjho bratranca si niekto prepísal už pred tým a asi to dobre zahladil.

Túto skúsenosť zverejňujem pre tých, ktorým sa podobné veci stali. Úradníci na mnohých úradoch „ryžujú“ a nás pripravia o majetok.

Nemám koho voliť. . .

21.03.2024

Zdá sa to byť čudné, ale ja naozaj nemám koho voliť. Nestalo sa mi to ani v jednej doterajšej prezidentskej voľbe doteraz. Stále som našiel niekoho, kto spĺňal moje predstavy tak aby bol prijateľný. Momentálne to tak nie je. Bolo nás jedenásť, už je nás len desať, už len deväť, už…, možno to bude pokračovať. Časť prihlásených kandidátov si urobilo [...]

Politické biro zvané koaličná rada valcuje

13.03.2024

v záujme triedneho boja v duch boľševizácie Slovenska bola na stôl predložená téma „demokratizácie“ RTVS Preložené do slovenčiny ovládnutie RTVS. RTVS sa „nehorázne“ správa ku koalícii a dovolí si o nej hovoriť pravdu a tak ju treba „zmravniť“ K tomu bola postavená nová ministerka kultúry, ktorá má skúsenosti z akejsi TV, ktorá šíri správy, [...]

Ako sme (ne)zrušili vedúcu úlohu strany

28.02.2024

Už asi nie veľa ľudí pamätá na slovné spojenie „vedúca úloha strany“ určite aj na jeho význam. Pr pripomenutie treba povedať, že to bolo v Ústave ČSSR zakotvené od 11, júla 1960 v článku 4. Trvala až do 29. novembra 1989 keď bol na schôdzi Federálneho zhromaždenia článok 4 o vedúcej úlohe komunistickej strany v štáte a spoločnosti zrušený. Naozaj [...]

France Moulin Rouge

Ostalo len LIN ROUGE. Vrtuľa legendárneho mlyna na streche parížskeho kabaretu sa zrútila

25.04.2024 09:29

Svetoznámy kabaret je jednou z tamojších najnavštevovanejších turistických atrakcií.

izrael, hamas, zbrane

Hamas zloží zbrane, ak vznikne palestínsky štát, povedal predstaviteľ hnutia

25.04.2024 09:16

Hnutie Hamas vládne od roku 2007 v Pásme Gazy.

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

Mikuláš Černák, súd

Zatiaľ nie, odkázal Černák. Na súde nastal zvrat, rozhodovať o jeho prepustení sa bude o týždeň, boss bossov prehovorí

25.04.2024 08:00, aktualizované: 09:52

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.