Predsa len vyhral Smer (vraví Fico)

11. novembra 2017, albijura, Nezaradené

     Určite poznáte ten vtip, keď pretekali americký prezident Kenedy a sovietsky generálny tajomník Chruščov. Vyhral americký a sovietske noviny napísali:

Včera sa uskutočnili preteky medzi súdruhom Chruščovom a americkým prezidentom .Súdruh Chruščov skončil na druhom mieste a americký prezident  bol predposledný. –

Asi v tomto duchu sa niesla tlačová konferencia Róberta Fica takmer týždeň po voľbách do VÚC. Manipulátor Fico zámerne neukázal v grafe výsledky nezávislých kandidátov, ktorých stĺpec by vysoko prevýšil ten smerácky a to by kazilo dojem. Vo Ficovom grafe bolo 88 zvolených poslancov, štatistický úrad uvádza pri strane Smer iba 58. Tí ostatní sa zviezli na pleciach iných. Ani slovom sa nezmienil o tom, o koľko poslancov má Smer menej ako v posledných voľbách a aj stratu štyroch županov nejako obišiel. Vraj kto by nechcel viac. Iste, každý by chcel. Každý, iba volič už smerákov nechcel. A začal konať. Ten volič, ktorý pochoval HZDS, SDKÚ a iné strany začal kopať hrob aj Smeru. Vlastne iba mu pomáha, lebo Smer si ho kope už dávno sám. V  blogu po ostatných voľbách do VÚC som napísal:

Cesta HZDS je pre Smer taká perspektívna ako nikdy pred tým. Vrie to u nich a už aj vykypelo. Nie všetko, lebo tak ako v hrnci, ak  zamiešaš na chvíľu prestane kypieť, tak aj v Smere na chvíľu kypenie prestane. Ale voda stále vrie. Padol náš Biľak, povedal mi jeden pán v Košiciach. Ani som nevedel, že nejakého mali. Asi mali, keď teda padol. Nepochopil som, či myslel s malým alebo veľkým písmenom na začiatku. No veľký rozdiel vo význame asi nie je.(Myslel Pašku.)

Chváliť sa cudzím perím tiež nie je slušné. Podporili sme pána Luntera v Banskej Bystrici a Vtáčnika v Bratislave chválil sa Fico. Vtáčnik povedal jasne a zrozumiteľne, že nebol zvolený aj preto, že sa do toho zamiešal Smer. A pán Lunter smerákov nepotreboval, víťazstvo bolo jasné aj bez Fica. Ten sa po poslednom výprasku od Kotlebu bál postaviť mu protikandidáta.

Aj k tomu poviem jeden vtip:
–  Na onom svete sa stretol Hitler so Stalinom a začali sa chvastať, kto bol kedysi keď ešte žili mocnejší.

Hitler vraví, – keď som ja skričal „halt“, celá Európa stala v pozore. –
Stalin sa nedal a vraví, – Ty sopliak, keď som ja skričal „ticho“, až tri roky po mojej smrti sa odvážili hovoriť. (Chruščov v r.1956.) –

Niečo podobné sa stalo v Banskobystrickom kraji po voľbách do VÚC v roku 2013. Kotleba povedal – „vyhral som“ a Smer ani po štyroch rokoch sa neodvážil postaviť mu protikandidáta. Iba spoza buka kričal, že podporí toho, ktorý sa odvážil. Ani „vrece zemiakov“  sa v Smere nenašlo… A teraz sa chváli. Svoju nemohúcnosť chce zakryť úspechom iných.